Wednesday, 3 May 2017

I LOVE THIS


BOSAN DENGAN SKINCARE YANG ADA? NAKKAN SKINCARE YANG BAGI GLOWING, ORANG KATA MUDA DARI USIA? JOM BACA NIE....

Bila diberitahu MARY KAY TIMEWISE REPAIR mesti uols fikir 2 benda nie :
  1. Betul ker boleh kurangkan kedut kat muka nie?
  2. Mesti mahal sebab tengok packaging pun dah tau.
Betul tak? Sebenarnya yang no.1 tu memang betul jika dipakai secara konsisten. Dah terbukti berkesan kurangkan kedut di bahagian dahi selepas penggunaan selama 12 minggu. Yang no.2 tu pulak saya nak kata setuju pun tak juga sebab apa tau. Kalau kita seorang yang sangat mementingkan kecantikan dan kesihatan kulit, harga tu jatuh nombor dua. Yang penting nak cantik untuk kepuasan diri dan suami. Tak rasa kembang ker bila orang puji dan tak percaya kita dah 40? Orang kata kita macam 32? 

Sebagai seorang pengamal kecantikan (Beautician & Beauty Consultant) dan pemilik kepada Dmeera Beauty & Spa, saya dah ramai educate pelanggan-pelanggan saya untuk tidak mengabaikan wajah kerana cermin diri kita bermula dari wajah. Orang yang pertama tengok muka kita adalah suami dan anak-anak. Saya sendiri rasa bahagia dan bangga bila suami tiba-tiba kata saya nampak lain dari dulu. Secara tak langsung anak-anak dah mula aware untuk jaga kulit muka dia orang. Oh ya. Anak saya yang sulung form 3 tahun nie (pt3) dan bongsu darjah 2. Bayangkan yang darjah 2 tu dah tau step-step jaga kulit dan saya bagi dia cuci muka guna cleanser dan moisturiser johnson&johnson.

--------------------------------------------------

MARY KAY TIMEWISE REPAIR SKINCARE

TimeWise Repair® Volu-Firm Foaming Cleanser
TimeWise Repair® Volu-Firm Lifting Serum
TimeWise Repair® Volu-Firm™ Eye-Renewal Cream
TimeWise Repair® Volu-Firm™ Day Cream with SPF 30
TimeWise Repair® Volu-Firm™ Night Treatment with Retinol
TimeWise Repair® Volu-Firm™ Deep Wrinkle Filler
* TimeWise Repair® Volu-Firm™ Revealing Radiance Facial Peel

* HOT ITEMS!

--------------------------------------------------


HASIL PENGGUNAAN MARY KAY TIMEWISE REPAIR




0 comments:

Post a Comment

 

Mary Kay My Passion Template by Ipietoon Cute Blog Design and Waterpark Gambang